Туризм робить людей кращими!
  • header1
  • header2
  • header3
  • header4
Результати вступної кампанії 2013 року  та Склад студентів, які поступили навчатися на кафедрі країнознавства і туризму ІМВ НАУ 01.09.2015 р.
 Опитано 38 осіб із 42-х, що становить 90% загальної кількості. Попереднього року опитано 64 із 70 (91%).

Проживання до вступу: Київ – 12,

Київська обл. – 6,

Черкаська обл. – 4.

По два студенти прибули з Чернігівської, Вінницької, Хмельницької та Луганської областей, по одному з Львівської, Волинської, Дніпропетровської, Сумської, Одеської, Миколаївської, Херсонської, Донецької.

Порівняно з минулими роками, дещо зменшилася кількість киян – 32%. У минулому році було 48% (з числа опитаних). Зменшилася також кількість прибулих із західних областей (Волинської, Тернопільської, Івано-Франківської, Рівненської, Житомирської). Традиційно не їдуть до НАУ вихідці із Закарпатської та Харківської областей.

Головне джерело знань про кафедру – Інтернет.

Головний фактор, який визначив вступ до НАУ, – позитивний імідж, поради друзів і батьків.

Основні конкуренти НАУ: торговельно-економічний, ун-т ім. Шевченка, харчових технологій.

Країни, які відвідано до вступу: Росія – 8, Єгипет і Німеччина – 5, Франція та Італія – по 4, Туреччина, Австрія і Польща – по 3.

Порівняно з минулими роками, різко піднялася Росія (із 7 місця), натомість опустилися Польща, Туреччина та Болгарія. Істотно зменшилася кількість тих, хто відвідав Чехію – лише двоє (у 2014 р. було 11).

Загалом відвідано 32 країни, що на одну більше, порівняно з 2014 р.

На жаль, не були за кордоном 12 студентів (32%), або практично стільки ж як у 2014 р. (28%).

Бажання відвідати: США – 25, Іспанія – 12, Велика Британія – 8, Німеччина – 7, ОАЕ – 6, Італія та Канада – по 5.

Порівняно з минулими роками, “загубилася” Італія, яка раніше упродовж усіх опитувань була на другому місці.

Мова спілкування: українська – 19, російська – 15, обидві – 4, іспанська – 1 (?!).

Яка мова має бути державною: українська – 32, російська – 0, обидві – 6.

За дві мови проголосували обидва представники Вінницької області, два киянина, а також представники Херсона і Луганська.   

Хобі: музика – 8, малювання – 5, спорт, фото, танці і читання – по 4.

Порівняно з минулим роком, помітно зменшився інтерес до спорту.

 

 

Результати вступної кампанії 2013 року  та Склад студентів, які поступили навчатися на кафедрі країнознавства і туризму ІМВ НАУ 01.09.2015 р.

 

Студентів у цілому – 70, опитано – 64 (91,4%).

1.     Географія вступників:     

1 – Київ                        – 31,

2 – Київська обл.         – 11,

3 – Кіровоградська      – 5.

По три представника делегували Житомирська та Дніпропетровська області. Немає представників з 10 регіонів: АРК, Волинської, Закарпатської, Івано-Франківської, Миколаївської, Одеської, Харківської, Черкаської, Чернівецької, Чернігівської.

Зміни порівняно з попереднім роком:

–       звуження географії,

–       обвал з Чернігівською та Черкаською областями,

–       уперше з’явилася група з Кіровоградської.

  1. Джерелом інформації щодо кафедри в основному став Інтернет – близько 90% опитаних. На другому місці – друзі та знайомі, на третьому – сусідське розташування. Один із вступників послався на ліцей НАУ
  2. 3.     Головний фактор, що визначив вступ до ІМВ НАУ:

1       – Подобається професія, власне рішення – 28 голосів (44%),

2       – Поради знайомих – 15 голосів (23%),

3       – Поради батьків – 13 голосів (20%),

4       – Позитивний імідж – 12 голосів (19%).

  1. 4.     Альтернативою НАУ розглядалися:

1       – Ун-т імені Шевченка – 15 голосів (23%),

2       – Київський нац. торг.-екон. ун-т – 11 голосів (17%),

3    та 4 –  Національний транспортний і Педагогічний ім. Драгоманова – по 8 голосів і (12,5%),

5     і 6 – Ун-т культури і мистецтв та НТУУ “КПІ” – по 4 голоси (6%).

По три голоси віддано за КНЕУ, Ун-т харчових технологій та Чернівецький.

5. Вирішальний фактор, який визначив вступ саме в ІМВ НАУ:

1       – Власне бажання – 14 голосів,

2       – Позитивний імідж – 13 голосів,

3       – Поради друзів і батьків – 5 голосів,

4       – Близьке розташування – 4 голоси.

6. Чому НАУ оминули інші абітурієнти? Висловлено припущення про:

1 – Іншим вдалося знайти бюджетне місце – 11 голосів,

2       – Велика вартість навчання – 9 голосів,

3       – Власні погляди – 8 голосів.

Багато студентів відповіді на це питання не дали.

7. В яких країна вдалося побувати? Загалом відвідана 31 країна. Найбільше:

1 та 2 місця – Єгипет та Польща – по 18 (28,1%),

3 місце – Туреччина – 15 студентів (23,4%),

4-е – Чехія – 11 студентів (17,2%),

5-е і 6-е – Болгарія та Німеччина – по 10 студентів (15,6%),

7 – Росія – 9 студентів (14,1%),

8 – Угорщина – 8 студентів,

9-е і 10-е – Франція та Австрія – по 4.

По три студенти побували в Греції, Молдові, Швеції та Румунії.

На жаль,18 студентів (28% опитаних) за кордоном ще не побували.

Порівняно з попереднім роком, коли анкетування охопило 132 студенти, кількість відвіданих країн помітно зменшилася – із 42 до 31.  Туреччина опустилася з першого на третє місце, а Росія з другого на сьоме. У 2012 р. Росія за відвідуванням посідала перше місце. Водночас Єгипет з третього місця в 2013 р. піднявся на перше в 2014 р.

У цілому найбільш відвідуваними країнами протягом 2013–2014 рр. стали три країни: Туреччина (перше місце), Єгипет, Польща, Росія, Німеччина та Болгарія. Зі значним відставанням за ними слідують Чехія та Угорщина.

8. В яких країнах хотілось би побувати:

1 – США – 31 голос,

2 – Італія – 19,

3 – Німеччина – 16,

4 – Іспанія – 15,

5 – Велика Британія – 13,

6 – Франція – 12,

7 – Японія – 9,

8 – Бразилія – 6,

8–9 – Індія та Австрія – по 5.

Порівняно з попереднім роком, розташування перших двох країн не змінилося. Німеччина з 5 місця піднялася на третє, а Франція опустилася з третього на шосте. Уперше згадано Бразилію, що вірогідно пов’язано з першістю світу по футболу.

9. Переважаюча мова спілкування:

-         російська – 19 голосів (29,7%),

-         українська 37 (57,8%),

-         немає значення – 8 (12,5%).

Порівняно з попереднім роком, різко зросла частка тих, хто надає перевагу українській: було 36% стало 57,8%. Водночас тих, хто використовує російську, зменшилося вдвічі (з 61% до 29,7%).

10. Хобі.

На першому місці – спорт (16 голосів, або 25%). Уточнено вид – футбол (6 голосів).

2-е і 3-є місця – танці та малювання – по 10 голосів.

4-е – музика – 8 голосів.

Водночас багато студентів (13 осіб) відповіли, що хобі не мають.

11. Ким думаєте стати після закінчення ІМВ НАУ?

Найбільш характерні відповіді:

-         керівником (власником) туристичної фірми,

-         працівником турфірми,

-         стюардесою,

-         перекладачем.

Водночас траплялися й такі відповіді: “музикантом”, “автогонщиком”.

 

Результати вступної кампанії 2013 року  та Склад студентів, які поступили навчатися на кафедрі країнознавства і туризму ІМВ НАУ

Протягом вступної кампанії 2013 р. на денну форму навчання за спеціальністю “Туризм” за ОКР “бакалавр” було подано 1614 заяв. Зараховано 135 студентів: 16 – за державним замовленням (зокрема двоє тих, хто має пільги) і 119 – на контрактній основі. Окрім того, 33 особи стали студентами заочної форми навчання (троє – за державним замовленням).

Зі 135 студентів денної форми навчання переважна більшість (102 особи, або 75,6%) є дівчатами.
Студенти, зараховані за державним замовленням на денну форму навчання (без тих, хто має пільги), у середньому набрали 746,0 балів (результати ЗНО разом із оцінками атестату), що являє собою один із найвищих показників серед кафедр відповідного напряму підготовки в Україні.

Протягом першого тижня навчання серед студенів було проведено анкетування, в якому взяло участь 132 респонденти (97,8% загального складу).

На питання про місце проживання до вступу відповіді виявилися такими. Найбільше вступників делегувала столиця – 54. На другому місці Київська область – 29, на третьому (11) – Черкаська. П’ятеро вступників прибуло з Хмельницької області, по чотири – із Житомирської, Чернігівської, Вінницької областей, а також АР Крим.

На жаль, зовсім не виявилося студентів із Закарпатської, Волинської, Тернопільської, Чернівецької, Кіровоградської та Харківської областей.

Згідно з опитуванням, головним фактором, що зумовив обраний фах, стало бажання подорожувати (78 відповідей). З інших факторів названо перспективність професії (34 відповіді), можливість оволодіння іноземними мовами (15 відповідей), а також можливість спілкування та любов до географії (по 6 відповідей).

Окремо потрібно виділити відповідь “нічого іншого не уявляю” (3 відповіді).

На питання про те, що виявилося джерелом інформації про існування кафедри країнознавства і туризму ІМВ НАУ, майже 90% студентів дали відповідь – “Інтернет” (113 відповідей). У багатьох випадках було уточнено, що джерелом інформації став офіційний сайт НАУ. На другому місці як джерело інформації стали “друзі та знайомі”.

На питання про те, що стало головним фактором вступу на кафедру країнознавства і туризму ІМВ НАУ, найпоширенішими варіантами відповіді є: позитивний імідж університету (52 відповіді), поради батьків (48 відповіді), поради друзів і знайомих (35), особисте рішення (31).

На момент вступу на кафедру більшість студентів (59%, або 78 опитаних) побувала за кордоном. Загальна кількість відвіданих країн – 42. На першому місці за відвідуванням виявилася Туреччина (34 відповіді), на другому – Росія (29), на третьому – Єгипет (23), четвертому – Німеччина (20), п’ятому – Польща (18). Деяким студентам-першокурсникам вдалося побувати в США, Індії, Китаї, Японії, Індонезії. Водночас лише по одному студенту довелося побувати в Середній Азії (Узбекистан) та країнах Кавказу – колишніх республіках СРСР.

Жоден зі студентів на момент вступу до НАУ не побував у Скандинавських країнах та країнах Балтії.

На питання про те, яку країну є найбільше бажання відвідати, найбільше студентів (59) назвали США. На другому місці виявилася Італія (35), на третьому – Франція (32), четвертому – Велика Британія (30), п’ятому – Німеччина (27), шостому – Іспанія (25). За цим уподобання знівелювалися. На сьомому місці з 15 голосами виявилася Японія. Зовсім мало виявилося тих, хто має бажання відвідати якусь сусідню країну. Так, Росію та Польщу назвали лише по двоє студентів.

Щодо свого хобі, то більшість студентів назвала спорт. Деякі студенти конкретизували: футбол (найчастіше), художня гімнастика, волейбол, великий теніс, легка атлетика. Обраній професії відповідала відповідь “подорожі”. Дещо рідше згадані фотографія, музика, танці, співи, читання, декоративне мистецтво, кулінарія.

На питання про те, ким молоді люди хочуть стати по закінченні університету, найчастіше було дано відповідь: “працівником туристичної фірми” та “директором (власником) туристичної фірми”. Дехто відповів: “успішною людиною”, “гідом”, “стюардесою”.

Бажаємо всім першокурсникам здійснення їхніх мрій!