Туризм робить людей кращими!
  • header1
  • header2
  • header3
  • header4
Новини кафедри
Галерея
_mg_2523muzeypa114644na-goverli
Жовтень 2019
П В С Ч П С Н
« Чер    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Результати анонімного опитування студентів-першокурсників,

що поступили на кафедру країнознавства і туризму ІМВ НАУ

в 2017 р.

Стали студентами 67 осіб: 65 – громадян України і двоє громадян Туреччини.

 

Опитано 61 особу з 65 громадян України.

 

Поступили представники 14 регіонів. Найбільше делегували:

-         Київ – 21,

- Житомирська обл. – 11,

- Черкаська обл. – 4,

- Хмельницька – 4,

- Київська обл. – 3,

- Волинь – 3,

- Вінницька – 3

- Сумська обл. – 3.

Не представлені Закарпатська (традиційно), Рівненська, Івано-Франківська, Чернівецька, Одеська, Миколаївська, Кіровоградська, Харківська (традиційно), Донецька, Луганcька, АР Крим(традиційно).

Особливості 2017 р.: стрибок угору Житомирської обл., падіння Київської. Уперше за останні роки студенткою стала представниця Львівської обл.

 

Джерело знань про кафедру. Названо чотири джерела інформації:

- Інтернет 50 голосів,

- друзі – 15,

- батьки – 4,

- книги – 2.

Слово “книги” виникло вперше. Як і в попередні роки, думка друзів відіграє більшу роль, ніж батьків.

 

ВНЗ, що розглядалися як альтернатива НАУ:

-         Київський національний ун-т імені Шевченка – 14,

-         ім. Драгоманова – 7,

-         Торговельно-економічний – 6,

-         НТУУ “КПІ” – 6,

-         Львівський імені Франка – 5,

-         Культури і мистецтв – 4,

-         КНЕУ – 4,

-         Лінгвіністичний – 3,

-         КУТЕП – 3.

14 студентів альтернативи НАУ не бачили.

Зміни, порівняно з попереднім роком, невеликі. У 2016 р. до КНУ також думали поступати 14 осіб. У 2017 р. зріс рейтинг університетів ім. Драгоманова і НТУУ “КПІ”.

 

Країни, відвідані до вступу: Туреччина – 16, Польща – 12, Єгипет – 11, Росія – 10, Болгарія – 8, Іспанія – 8, Білорусь та Італія – по 6. Не були за кордоном – 23.

Порівняно з двома попередніми роками, піднялася Туреччина. Трьом вступникам вдалося побувати у США. Двоє побувало у Фінляндії, чого раніше не було. Зменшилося відвідання Росії. Стабільно ніхто не буває у Казахстані та Середній Азії. Стабільно ніхто не буває у Вірменії та Азербайджані. Лише по одному вступнику відвідали  Грузію та країни Балтії.

У цілому коло відвідуваних країн у 2017 р. залишилося відносно стабільним: Туреччина, Росія, Польща Єгипет, Німеччина, Болгарія.

Протягом останніх років частка тих, хто був за кордоном, трохи зменшилася. У 2013–2017 рр. вона була відповідно такою: 72%, 68, 64 і 62%.

Бажання відвідати:

-         США – 31,

-         Франція – 22,

-         Велика Британія – 13,

-         Японія – 10,

-         Німеччина – 9

-         Іспанія – 7,

-         Італія – 6,

-         Канада – 6.

Особливості 2017 р.: різкий стрибок угору Франції, Японії, Іспанії та Канади. Різке падіння цікавості до Італії. Троє студентів (рекорд за останні роки) виявили бажання відвідати Росію.

У цілому за бажанням відвідати беззаперечним лідером упродовж усіх років опитування є США. Франція наздогнала Італію.

Мова спілкування:

-         українська – 21,

-         російська – 14,

-         однаково – 25.

Не дано відповіді – 1.

Протягом 2012–2017 рр. частка україномовних вступників є стабільною, водночас зростає частка тих, для кого обидві мови однакові. Відповідно частка російськомовних вступників має тенденцію до зменшення.

Хобі:

Найпоширенішим є спорт – 25 голосів. Виділено футбол (4), волейбол і бокс (по 3 голоси).

-         книги і читання – 13,

-         танці – 12,

-         музика і вокал – 11,

-         малювання – 9,

-         туризм – 7.

Вісім осіб хобі не мають.

Ким хотів би стати:

Найпоширеніша відповідь – власником або директором турфірми – 19 осіб.

Фахівець, менеджер у сфері туризму – 17,

-         успішна людина – 10,

- стюардеса – 4.

- не визначилися 8 осіб.

Ставлення до вступу в НАТО:

Так – 23,

Ні – 7,

Не визначилися – 31.

Порівняно з двома попередніми роками, інтерес до НАТО дещо зменшився. Половина опитаних не має однозначної думки.

У 2016 р. було: так – 29, ні – 3, не визначилися – 22.

Асоціації зі словом Україна:

Асоціативних слів багато і вони істотно різні. Найпоширенішими виявилися слова:

–       рідний, рідна – 9 голосів,

–       батьківщина – 7,

–       воля – 7,

–       незалежність – 5,

–       природа – 4,

–       любов – 4,

По три рази згадано силу, дім, свободу, родину, борщ, корупцію, калину, слово “вільна».

По два рази згадано вишиванку, красу, маму, традиції, різноманітність, квіти, Дніпро, соняшник, війну, поле, Європу, гасло “Слава України!” Двічі також згадано слово “гарний”, “гарна”.

Відмінності з минулим роком доволі значні. Тоді згадано таке:

– вишиванка – 13 голосів,

– батьківщина – 8,

– незалежність – 8,

– сало – 5,

– свобода, калина і корупція – по 4,

– Дніпро, Карпати, війна і вільна – по 3.